2008-03-27

Hajcsatok

Nemezkalap.

Éppen mentem dolgozás felé bambulva a jobbra. Megláttam egy járművet aminek az ablakában valami sportbigyó lógott, "hajrá lujzaváros", vagy valami hasonló felirattal. Arra gondoltam, hogy én nemigen mernék ilyesfélét lógatni a bagyimobil ablakába. Egyrészt mer a sport énnekem utójára 1989-ben vót érdekes, oszt azt mégse lógathatom ki, hogy "Hajrá Nick Faldo", másrészt meg mit lehessen tunni, annyi a barom a világba. Osztán nehogy véletlen valami féltéglával átalakícsák gondosan T-model alakúra, énmeg kitüntetéssel állhatok be a veteránklubba. Vagy egészen véletlenségből beletolassanak a balhácsó ajtóba egy kamazzal identitáskifejezésféleképp, hogy ők inkább a HTB SC, meg Rózsaszín Kenguruk, hajcsatok.

És pont olyan igazam volt, mint Besenyő IV Istvánnak. Kettővel arréb, egy másik autóban, egy "hajrá újpest" minisál lógott a szélvédő mögött. A motorháztetőbe meg holmi pattintott marokkő és a hozzáillő értelmi képességek felhasználásával iparművészileg gondosan bele volt vésve, hogy "HaJrá FTc".

Ahogy Švejk mondta: "Istennek sokféle teremtménye él a földön."

Moral of the story: úgy tűnik, legalább egy ekkora barom van a világon, úgyhogy vigyázz, hogy mit lógatsz az ablakodba.

Infó a kulisszák mögül: próbáltam lelkiismeretes blogger gyanánt keresni egy rózsaszín kangaroot ilusztráció gyanánt, hogy mégse legyen olyan szürke a poszt. Nem vót eccerű, egy kevésbé kitartó ember talán átírta vóna a csapatot flamingóra, mer édesmindegy. Nade megérte a keresés, egyet találtam, de az ütős:







Marattam, kohósalak.

Nincsenek megjegyzések: